Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Khamis, 18 Mac 2010

Terkejut atas pemecatan jawatan

Simpang Renggam : 17 Mac 2010 lebih kurang pukul 5.05 petang, ana di dipanggil bertemu Ketua Pemuda Sdr Khairul Faizi Bin Ahmad Kamil bersama Sdr Mohd Faizul Bin Mohd Salleh, Pengarah PASTI Johor memaklumkan mengenai keputusan Dewan Harian DPP Negeri Johor pada 12 Mac 2010 memberhentikan ana dari menjadi pengurus PASTI Johor.

Jawatan ini dikatakan lantikan politik jadi, semua keputusan ada di tangan ketua pemuda untuk memberhentikan sesiapa dibawahnya yang dia rasa tak sesuai dengan pendiriannya.

Pemecatan bukan berdasarkan tindakan tatatertib, malahan surat amaran pun tidak ada, rasanya tak perlu ana beri penjelasan kerana keputusan dah dibuat.

Kepada Allah ana serahkan, rezki di tangan Allah, tak sangka pula umur semangkin meningkat ke 39 tahun pada 11 Mac yang lalu, begini berat pula beban yang ditanggung dan cabaran yang diterima.

Ujian dan halangan dalam jamaah yang kita sayangi ini rupanya lebih hebat dari yang di luar. Perjuangan kita sepatutnya disibukkan dengan usaha dakwah untuk menegakkan Syariat Allah di Malaysia tetapi sekatan dihalakan pula kepada anggota jamaah kita sendiri.

2 ulasan:

  1. Salam semua.kepada saudaraku, apa ketentuan Allah mesti ada hikmahnya meskipun yang diuji itu tak mampu kita hadapi,tapi istiqamah adalah tunjang utama untuk terus berjaya,anggaplah satu ujian dari Allah menguji keimanan hambanya mungkin juga kifarah diatas ketelanjuran kita tanpa disedari.insyallah pasti ada cara penyelesaiannya.jauhi buruk sangka antara kita kerana musyawarah adalah jalan selesainya.Amin.

    BalasPadam
  2. Jzk atas nasihat anakwatan

    BalasPadam

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch