Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Khamis, 2 Julai 2009

Blog Cina Islam Akan Segera Mencapai 4 Juta Klik



Blog Cina Islam dengan penuh debaran pada hari ini, kebetulan pula pada tarikh 1hb Julai 2009 blog kesayangan anda ini akan mencecah 4 juta klik.

Berkat usaha gigih kami dan semua pihak yang menyumbangkan tenaga berbentuk tulisan dan komenta, Alhamdulillah dari angka pada permulaan blog ini terbit dengan angka kosong, pada hari ini akan mencecah 4 juta klik.

Saya masih mengharapkan sumbangan dalam bentuk tulisan dari lebih ramai peminat blog Cina Islam untuk diterbitkan di masa akan datang.

Sempat saya rakamkan kepada penulis yang tidak jemu-jemu mengirimkan bahan untuk blog ini seperti Zamri Keciks, Sirajuddin Abbas, Dr. Fikrah, Alif H'ng, Malaysiakini, HarakahDaily, mStar Online, Wan Faizuddin, Anuarani, Johor Daily, Bypass blog dan lain-lain, semuanya sekalung penghargaan dan terima kasih tidak terhingga atas sumbangan anda semua.

Harapan saya usaha baik semua pihak diatas akan berterusan dan sebagai penyeri dan pelengkap kepada posting blog ini, disamping sentuhan berita langsung dari pihak kami yang pasti menjadi bahan cepat, pantas dan terkini khusus mengenai krisis di Perak.

Salam perjuangan sempena klik 4 juta dari seluruh warga blog Cina Islam.

Sumber http://idhamlim.blogspot.com/

ulasan kami:

1. Tahniah dan syabas kepada YB Dr Idham Lim, semua penggerak dan peminat blog Cina Islam.

2. Kepada yang Bukan Islam silalah ziarah blog beliau untuk mendapat maklumat yang terkini dan gambaran sebenar mengenai Islam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch