Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Rabu, 30 September 2009

Saksikan Sendiri Mengapa UMNO Begitu Galak Menuduh PAS Diperalat DAP



Foto Lambang Umno dulu yang asli dan sekarang yang telah diubahsuai oleh Tun Mahathir yang menakutkan orang cina dengan keris tak bersarung, bila sokongan pengundi merosot, takutkan rakyat dengan senjata, patut ditukar lambang tu dulu dengan yang lebih mesra rakyat dan jangan salahkan PAS pulak.

Sumber Tulangbesi

Patutlah galak sangat UMNO sekarang ni menuduh PAS dihambakan DAP. Rupanya, ada udang sebalik batu. Dari beberapa siri prosiding SELCAT, rakyat mulai sedar bahawa sewaktu UMNO memerintah Selangor dahulu, duit rakyat di Selangor mereka gunakan macam bapak mereka punya.

Adakah patut belanja duit rakyat RM1.6 juta semata-mata untuk membawa keluarga pergi bercuti di Disneyland, California, USA. Pergi Disneyland atas nama urusan kerajaan tapi pihak Disneyland pun tak tahu diorang datang.

Kalau ini bukan tindakan khianat kepada bangsa Melayu, saya tak tau la nak kata apa. Duit RM 1.6 juta tu boleh membeli 40 rumah kos sederhana kepada 40 keluarga Melayu yang miskin

BUKANKAH INI SATU PENGKHIANATAN KEPADA BANGSA MELAYU dan UMAT MELAYU SEDUNIA?

Jawab wahai ahli2 UMNO sekelian jawab. Pemimpin kamu pergi bercuti ke Disneyland dgn wang rakyat RM1.6 juta, kamu penyokong bawah ni dapat apa? Nak pegi bercuti kat Morib pun takda duit. Hahahahaha.

Wahai ahli UMNO sekelian, janganlah kamu jadi kerbau. Kerja teruk kat sawah sampai kena sebat last2 nasik yang kamu tolong tanam padinya, dimakan oleh kucing yang di atas rumah.

Lihatlah jasa SELCAT mendedahkan perangai UMNO menjadikan wang rakyat macam wang bapak diorang.

UMNO mengulangi juga isu kononnya bangsa Cina telah naik muka dan mula menghapuskan hak Melayu kerana dengan isu perkauman, diharap ramai orang Melayu tak percaya khabar benar bahawa pemimpin UMNO menggunakan wang rakyat macam bapak dia punya. Nah, skarang saksikanlah mengapa UMNO begitu giat menggunakan isu perkauman sejak akhir-akhir ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch