Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Sabtu, 18 Disember 2010

Gatal?

Pak Imam Sedang Hangat Bercinta ?

Saya telefon seorang Pak Imam ada hal sikit. Tak berjawab panggilan tu, mungkin pak imam sedang sibuk.

Wahhh....bila saya telefon, nada dail dia ada lagu cinta. Lebih kurang beginilah...

"Embun pun takkan mampu, menjunjung sekuntummm.....bunga yang layuuuu pada musim luruhhh.... Yang dulu tak pernahhh disinar suria, temu kebahgiaan, dalam perpisahannnnn......"

Wahhh.. pak imam ni, lagu cintan tu. Sedang bercinta ke pak imam ni ?

baik sangka

Tapi tak lah, bergurau jer pak imam. Kita sangka baik saja, ramai orang sekarang termasuk pak imam tak pandai sangat pasal telefon ni. Apa yang dah ada kat telefon tu, itu jer le yang dipakainya. Ada juga yang cuma pandai telefon dan jawab saja, laain-lain tak pandai. Mungkin juga anak pak imam tu yang masukkan ataupun perkhidmatan telefon tu yang masukkan. Bukanlah pak imam sedang bercinta.

Tiada ulasan:

Catat Komen

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch