Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Sabtu, 18 Disember 2010

Jangan pakai selipar, kemeja T bulat


Pakai baju berlogo parti ke Konvensyen Pakatan
Mohd Sabri Said


KEPALA BATAS, 17 Dis: Semua peserta termasuk kepimpinan parti yang menyertai Konvensyen Pakatan Rakyat di Dewan Milenium, di sini pada 19 Disember ini dikehendaki memakai baju berlambangkan parti masing-masing.

Pengarah program, Dr Mujahid Yusof Rawa berkata, baju mesti kemas tidak kira ia bertulisan mahupun berlambang kerana yang penting ialah menggambarkan parti dalam Pakatan Rakyat iaitu PAS, PKR dan DAP.

"Semua jentera parti dan kepimpinan dikehendaki pakai baju berlambangkan parti masing-masing sepanjang konvensyen berlangsung pada hari Ahad ini agar ia nampak seragam dam ketrampilan sebagai gabungan yang mantap," katanya.

Katanya, jika sesiapa yang mahu memakai kemeja 'T'berlambangkan parti pastikan yang berkolar dan jangan sekali-kali berselipar.

Peserta juga sambungnya, digalakkan datang awal sebelum pukul 8.00 pagi untuk mengelak daripada kesesakan di bahagian pendaftaran.

Peserta akan dibekalkan sebuah buku berwarna 'oren' di mana di dalamnya bercetak polisi dan dasar Pakatan.

"Semua peserta kena datang awal dan tuju terus ke bahagian pendaftaran di samping pastikan mendapat bekalan buku berwarna oren mengandungi dasar dan polisi Pakatan Rakyat," tambahnya yang juga Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Pulau Pinang.

Selepas sahaja majlis bermula satu gimik perasmian akan diadakan namun beliau tidak memberitahu caranya kerana mahukan kelainan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch