Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Rabu, 25 November 2009

Sambutan 2 Dekad PASTI Johor Meriah




Foto Bekas-bekas Pengarah PASTI Johor, Kelihatan Sdr Khairul Faizi, Sdr Mohd Puat dan Hj Mohd Mohzit. Turut serta, Pengarah PASTI Johor Sdr Mohd Faizul, Pengarah Sambutan, Sdr Imam Za'aba dan wakil tuan rumah, Sdr Syed Osman. Bekas Ketua MGP juga hadir seperti Pn Hatijah dan Bonda Sarah. Gambar bawah, Puan Kamsiah diisytiharkan sebagai Tokoh Guru 2 Dekad dan anak didik beliau Sdr Mohd Taufiq dilantik sebagai Pengerusi Alumni yang pertama PASTI Johor.

Majlis Sambutan Ulangtahun ke 20 PASTI Johor diraikan dengan gemilang pada 21 November 2001 di Stadium Tertutup Pasir Gudang. Majlis yang melibatkan seluruh organisasi di bawah PASTI Johor mendapat sambutan dan dimeriahkan dengan acara penyampaian penghargaan kepada Mantan Pengarah-pengarah PASTI dan Bekas Ketua Majlis Guru PASTI.

Kemeriahan diteruskan dengan acara sukaneka dan acara ibubapa. Pada sebelah petang Majlis Konvokesyen Guru Tamat Kursus dan penyampaian Anugerah Kecemerlangan Akademik PASTI menambah lagi seri majis ini.

Tahniah dan syabas diucapkan kepada semua yang terlibat khususnya Pengarah Sambutan Sdr Imam Za'aba, PASTI Zon Selatan yang terdiri dari Kawasan Pasir Gudang, Tebrau, Kulai, Pulai, Kota Tinggi, Gelang Patah dan Johor Baharu serta kakitangan Pejabat PASTI Johor, Pn Zariah dan Sdr Saiful, dan semua yang terlibat dalam sambutan ini. Jazakallah Khairan Kathira.

Penulis mohon maaf kerana pada sebelah petang terpaksa balik disebabkan berlangsung majlis perkahwinan adik ipar di rumah mertua di Kampung Baru Kluang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch