Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Selasa, 27 April 2010

Ziarah keluarga yang sakit anak beranak di Ladang Sindora

Kluang : Pada 26 April 2010 satu rombongan Lujnah kebajikan PAS Kawasan Sembrong telah menziarahi keluarga Abang Hamid yang didapati mengalami masalah kesihatan yang kronik.

Isteri beliau mengalami ketumbuhan di bahagian kepala semacam tumor yang mengakibatkan terjejas pergerakannya akibat gangguan saraf, anak sulung keluarga ini juga telah meninggal dunia akibat penyakit yang sama dialami oleh ibunya.

Anak bungsu beliau pula mengidap penyakit jantung berlubang yang serius dan tidak boleh bergerak aktif sebagaimana remaja lain. Sungguh menyayat hati tapi kata orang berat mata memandang, berat lagi bahu memikul. Moga banyak bersabar atas segala ujian yang menimpa abang Hamid.

Kami membawa sedikit barang keperluan dapur dan wang tunai sumbangan ahli untuk diserahkan kepada tuan rumah. Kami bersedia untuk menyumbang khidmat urusan memohon tambahan bantuan dari Jabatan Kebajikan Masyarakat, Baitulmal dan Tabung Harakah. Sekadar itulah usaha yang kami mampu, al-maklum kami bukan kerajaan yang memerintah tetapi jika diberi peluang menang pada PRU 13 akan datang, golongan marhaen inilah, nombor wahid yang kami akan bela. PAS kearah negara berkebajikan. Insayaalah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch