Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Isnin, 29 Mac 2010

Bila pemimpin UmnoBn nak isytihar harta


Bagus, cepat cuba tengok jumlah kontrek, tander, permit, lesen dll berapa banyak melayu (Baca Umno) sapu, berapa banyak cina dan india kapitalis ambil, buat perbandingan, ada beranikah pemimpin UmnoBN ni isytihar harta masing-masing?

Kemas kini data kekayaan - Muhyiddin

HMetro

GENTING HIGHLANDS:
Kerajaan akan mengemas kini data dan peratusan kekayaan yang dimiliki setiap kaum di negara ini bagi menilai prestasi pencapaian rakyat dalam bidang ekonomi dan sosial, kata Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

“Data memang ada, mungkin kita perlu kemaskinikan kalau ada pihak mengatakan orang Melayu (baca Umno) membolot kekayaan. Mengikut rekod yang kita dapati hari ini sebahagian besar kekayaan dalam negara kita berdasarkan kepada usaha yang dibuat kaum tertentu dikuasai bukan Melayu,” katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang media ketika diminta mengulas mengenai cadangan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad supaya satu bancian komprehensif dibuat bagi mendapatkan kebenaran berhubung pelbagai tuduhan, kononnya orang Melayu membolot segala-segalanya, selepas menutup Konvensyen Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) Kebangsaan 2010 di Institut Aminuddin Baki di sini, semalam.

Muhyiddin berkata, kerajaan akan menjalankan kajian mengenai kekayaan yang dimiliki setiap rakyat di negara ini jika difikirkan sesuai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch