Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Selasa, 23 Mac 2010

Mesyuarat Agung PAS Kawasan Sembrong dirasmikan Timb PJ

Taman Sri Lambak : 20 Mac 2010: Alhamdulillah, PAS Kawasan Sembrong telah berjaya mengadakan Mesyuarat Agungnya di Markaz T6 yang dirasmikan oleh Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Johor, Al Fadzil Ustaz Atan Bin Haji Gombang.

Semua perwakilan cawangan-cawangan datang dan syukur dengan kehadiran wakil dari Felda Kahang Barat yang turut serta didalam mesyuarat tersebut. Ana dimaklumkan agak lama juga ahli kita di Felda Kahang Barat tidak mengadakan program bersama PAS kawasan seperti usrah manakala pihak kawasan pulak tak adakan ziarah.

Sangkaan ana cawangan Kahang Barat masih berstatus penaja tetapi rupa-rupanya telah sah didaftarkan pada zaman sebelum berlaku perpecahan sempadan di Parlimen Tenggara. Mujur ada penjelasan dari Imam Mohd Amin yang juga Timbalan YDP (Otai PAS ni) menjelaskan mengenai kekeliruan tersebut.

Terima kasih kepada En Ridhuan dari Felda Ulu Belitong yang bertindak sebagai Pengerusi Tetap sementara yang berjaya mengendalikan mesyuarat dengan lancar ala-ala tuan speaker Sivakumar.

Jamuan ringkas mee goreng udang Suhaiman, ayam goreng Imam Amin, buah tembikai dan air kopi kaw-kaw cukup menyelerakan hadirin lebih-lebih lagi cuaca yang agak sejuk malam itu menyebabkan perut terasa lapar...berkat solat istisqa (mohon hujan) pagi tadi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch