Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Rabu, 8 Julai 2009

Mustafa Memandang Rendah Pendidikan Calon PAS – Johor Daily



MANEK URAI -Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Mustapa Mohamed berkata,Beliau bagaimanapun tidak menolak wakil rakyat yang berpendidikan rendah dan kurang pengalaman juga boleh membantu rakyat .

Beliau memandang rendah calon PAS dengan berkata,"Kalau nak jadi wakil rakyat, calon kena ada ilmu, ada pengalaman barulah mudah rakyat nak minta tolong, saya yakin calon Barisan Nasional (BN) Tuan Aziz Tuan Mat boleh dan tahu cara nak bantu.

"Jadi buatlah pilihan yang tepat sebab kalau silap, payahlah rakyat nak minta tolong dalam urusan rasmi."Kalau kurang ilmu dan pengalaman, bukan tak boleh tolong rakyat cuma pertolongan itu tak berapa jadi," tegasnya.

Tuan Aziz yang memiliki Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Teknologi daripada Universiti Teknologi Malaysia (UTM) dan mempunyai pengalaman kerja dalam sektor korporat serta awam. Calon Pas pula, Mohd. Fauzi hanya menamatkan pendidikan sekolah rendah dan Sekolah Agama Pondok Sungai Durian, dekat sini dan bekerja sebagai pemborong ikan di Pasar Kuala Krai.

Sementara itu Johor Daily dapati banyak Yang berhormat dari amno / bn hanya berpelajaran rendah seperti ADUN nusajaya, Datuk Aziz Sapian yang hanya Sijil pelajaran Malaysia yang sebelum ini hanya berpengalaman sebagai seorang pemandu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch