Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Isnin, 13 Julai 2009

PAS-DAP Kedah Sepakat Perkukuh Pantadbiran – Johor Daily



ALOR SETAR - DAP Kedah menarik semula keputusan untuk keluar daripada pakatan pembangkang setelah parti itu mencapai kata sepakat dalam perbincangan antara Menteri Besar Datuk Seri Azizan Abdul Razak dan Penasihat DAP Lim Kit Siang.

Pengerusi DAP Kedah/Perlis Thomas Su berkata sehubungan itu, Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Kota Darulaman Lee Guan Aik akan menjadi penyokong kerajaan negeri dan telah menarik balik surat untuk keluar daripada pakatan pembangkang yang dihantar kepada ibu pejabat DAP minggu lepas.

Lee adalah wakil rakyat tunggal DAP yang sebelum ini berkata beliau akan berperanan berkecuali dan tidak lagi menjadi penyokong kerajaan ekoran tidak berpuas hati dengan tindakan Majlis Bandaraya Alor Setar yang merobohkan pusat penyembelihan babi di Taman Berjaya di sini.

"Isu pusat penyembelihan babi telah selesai dan kita yakin Menteri Besar (Azizan) akan menyelesaikan masalah itu kerana kerajaan bersetuju untuk meluluskan sebuah kawasan di Sungai Tok Pawang di Bedong," kata Su.
Beliau berkata tanah seluas satu hektar itu adalah milik persendirian dan ia sememangnya sebuah pusat penyembelihan babi sebelum ini. Su berkata isu perobohan kuil dan tokong juga tidak lagi timbul kerana ia adalah salah faham sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch