Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Ahad, 20 Disember 2009

Konsert Renggo Arrow mantap di Parit Raja




Foto Renggo bekas vokalis kumpulan rock Arrow yang masih kelihatan muda biarpun sudah mesuk umur 40an. Gambar fail Renggo bersama Tok Guru Nik Aziz dan ikon rock Amy Search. Beliau telah menyerahkan borang PAS kepada Tok guru manakala Amy insyaallah akan menyusul.

Parit Raja, konsert Orang Muda Geng Kita yang menampilkan artis Renggo malam tadi memang meriah dan penuh nostalgia. Dengan iringan band ABC (Alternatif Band Club) pimpinan Abang Abas yang juga pemain gitar utama mengingatkan zaman sekolah dengan lagu-lagu Renggo yang tangkap lentok. Suara beliau masih nyaring dan tinggi membuatkan saya kagum dan tabik spring untuk beliau.

Dewan Cina Parit Raja dipenuhi hadirin tua dan muda yang hadir dan dapat berhibur dengan lagu-lagu dakwah dan lagu nasihat serta mendengar diklimasi sajak oleh Amir Jagat yang penuh semangat. Persembahan 2 kanak-kanak yang menyanyikan lagu 123 dendangan Aris Ariwatan menambah seri majlis dan mendapat tepukan gemuruh dari hadirin.

Tahniah kepada Jabatan Kesenian Pemuda (Bro Sheikh)dan Unit Amal kerana berjaya mengadakan konsert tersebut dan moga ianya dapat membantu mendekatkan masyarakat muda mudi dengan PAS. Mat rock kapak dah ramai yang bersama Parti Islam dan menyokong perjuangan ulama. Masa depan Islam semangkin CERAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch