Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Selasa, 25 Mei 2010

Tamrin Qiadi PAS Kawasan Sembrong sukses


Bandar T6 Kluang, 24 Mei 2010 : Tamrin Qiadi atau Latihan kepimpinan PAS Kawasan Sembrong telah berjaya dilaksanakan di Markaz T6. Majlis bermula dengan solat Maghrib berjamaah bersama rombongan Lajnah tarbiyah Badan Perhubungan PAS Negeri Johor diketuai oleh Ustaz Atan Bin Haji Gombang, Timbalan Pesuruhjaya merangkap Pengerusi Lujnah Tarbiah BPPNJ.

Kertas kerja pertama disampaikan oleh Ustaz Khalid seorang ulama muda yang berpotensi untuk menjadi pemimpin masa depan bertajuk `Ciri-ciri Kepimpinan Dalam Gerakan Islam' dan kertas kerja kedua `Akhlak dan Adab Berjamaah' disampaikan sendiri oleh Ustaz Atan.

Seramai 20 orang peserta terdiri dari pemimpin kawasan dan cawangan termasuk muslimat turut sama mendengar syarahan yang disampaikan dengan penuh minat. Sesi soal jawab turut diadakan dan solat isyak berjamaah didikuti dengan jamuan nasi lemak Istimewa Bang Mat dengan sambal tumis telur puyuh kaw-kaw Suhaiman.

Pembentangan 2 kertas kerja yang lengkap membuatkan perut yang kenyang menjadi lapar dan apabila dihidangankan dengan jamuan yang sedap, apalagi, sampai ada hadirin yang menambah 3 kali. Alhamdulillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch