Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Selasa, 27 Oktober 2009

AKHIRNYA PENGAKUAN TUN M YANG SUCI & MURNI TERKELUAR JUGA



Pengakuan Ikhlas Tun Mahathir bahawa dia dah nyanyuk dan meraban di akhir pemerintahannya lalu memaksa Tok Guru Nik Aziz bersara dari politik.

Alhamdulillah kita saya bersyukur pada Allah akhirnya yang ditunggu dah terjadi.Memang teman berharap Tun Mahathir akan mengaku secara umum bahawa beliau dah lama sangat memerintah dan beliau juga dah nyanyuk.

Sebelum ini semasa PRU 12 beliau juga telah membuat pengakuan bahawa apa yang dilakukan dalam memburukkan DSAI adalah tidak benar.Namun ramai orang UBN tidak sanggup menerima bahawa DSAI tidak bersalah.

Ketika diminta mengulas tentang krisis terbaru PAS.. Tun Mahadir memberikan ulasan "Nik Aziz pun dah terlalu lama dan tua dan nyanyuk macam saya.."

Memang jelas kenyanyukan Tun di mana dari cara bercakap pun dah nampak yang Tun Mahadir ni dah nyanyuk sekarang, Sebelum Hari Raya beliau sibuk membincangkan serta mempertikaikan bau mulut orang berpuasa dan lain-lain lagi. Padahal semua yang beliau pertikaikan terlalu basic atau fundamental al-maklumlah beliau memperkenalkan dasar Islam Fundamental.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch