Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Isnin, 27 September 2010

kempen anti zina lawan konsert Jomheboh



Harakahdaily

LEMBAH PANTAI, 27 Sept: PAS Lembah Pantai melalui Lajnah Penerangannya semalam melancarkan kempen anti zina sebagai menyahut kempen sama yang dilancar Dewan Pemuda PAS Pusat sebelum ini.

Program itu antara lain bertujuan memberi kesedaran kepada masyarakat khususnya anak muda agar tidak terjebak dengan pergaulan bebas sehingga membawa ke kancah penzinaan.

Kesan berantainya pula adalah gejala buang anak yang sedang melanda negara pada masa ini.

Pelancaran kempen tersebut semalam telah disempurnakan Timbalan Pesuruhjaya II Wilayah Persekutuan, Dr Azhar Yaakob sempena Majlis Jamuan Hari Raya PAS Lembah Pantai di sini semalam.

Turut hadir pada majlis pelancaran itu termasuk Yang Dipertua PAS kawasan, Ustaz Adlin Soleh dan pengarah kempen Mohd Dzul Khairi Mohd Noor.

Dr Azhar ketika ucapan perasmiannya turut melahirkan kebimbangan terhadap peningkatan kes buang anak yang semakin menjadi-jadi yang berpunca dari penzinaan.

Manakala Dzul Khairi ketika ditemui pula berkata, adalah tidak wajar jika hanya menuding jari dan menyalahkan remaja yang terlibat sebelum anggota masyarakat sendiri membuat sesuatu usaha mencegahnya.

"Jangan menyalahkan anak muda yang terjebak dalam gejala sosial sebaliknya kita mesti mencemuh diri kita yg tidak bekerja untukk menyelamatkan mereka", katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch