Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Khamis, 30 September 2010

Penduduk tak suka perkasa

Perkasa Hadir Majlis Najib, Penduduk Tertanya-Tanya


SHAH ALAM 29 SEPT: Penduduk Dewan Undangan Negeri (DUN) Chempaka dan Parlimen Pandan bimbang dengan laporan media mengenai penglibatan Perkasa dalam satu program yang dijadual bakal dihadiri Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak pada 2 Oktober ini.

Exco Selangor, Iskandar Abdul Samad menerima aduan penduduk mengenai hal berkenaan dalam program anjuran Pertubuhan Silat Seni Goyang Malaysia (PSSGM) di Padang Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ).

"Penganjur ada hubungi saya dan menafikan Perkasa terlibat tetapi laporan Sinar Harian pula menyatakan penganjur menjemput pemimpin Perkasa ke majlis itu,” katanya kepada TV Selangor selepas mesyuarat Exco di sini, hari ini.

Mengikut laporan akhbar berkenaan, Yang Dipertua PSSGM, Datuk Adiwijaya mengakui pihaknya mempelawa wakil Perkasa sebagai tetamu program berkenaan tetapi menafikan jalinan kerjasama dengan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) itu.

Memandang serius perkara itu, Iskandar berkata, beliau khuatir penyertaan Perkasa dalam program berkenaan jika benar, boleh memberi kesan buruk kepada keharmonian penduduk setempat.

Beliau berkata, hubungan antara kaum di DUN Chempaka dan Parlimen Pandan begitu harmoni pada masa ini dan penduduk tidak mahu situasi berkenaan terjejas disebabkan penganjuran program berkenaan.

"Kita berharap perkara seumpama ini tidak berlaku dan masyarakat mula tertanya-tanya adakah majlis ini benar-benar akan berlaku sebab program itu dijalankan di kawasan padang terbuka," katanya.

Iskandar berharap Najib dan penganjur mengambil kira keharmonian masyarakat setempat lantaran program berkenaan mendaat publisiti buruk lantaran menimbulkan kebimbangan masyarakat.

“Saya yakin Najib tentu sekali tidak mahu nama dan kredibiliti beliau tercemar akibat majlis ini,” katanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch