Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Rabu, 17 November 2010

105 graduan PASTI Sembrong 2010


Taman Sri Lambak, Kluang – Majlis Konvokesyen / Ihtifal Kecemerlangan PASTI Kawasan Sembrong 2010 telah diadakan pada 14 November 2010 hari Ahad lalu di Dewan Kejora Taman Sri Lambak, Kluang. Konvo kali ini telah melahirkan seramai 105 orang graduan.

Konvo PASTI tersebut telah dirasmikan dengan jayanya diikuti majlis penyampaian sijil tamat belajar dan anugerah kecemerlangan bagi mengiktiraf kejayaan murid-murid disaksikan oleh ibubapa.

Di dalam ucapan perasmian, perasmi melahirkan rasa kagum kerana PASTI berjaya menjadi institusi pra sekolah Islam yang berupaya mendidik murid berakhlak mulia dengan pencapaian akademik yang baik. Respon dari guru SK menyatakan bahawa lepasan PASTI mudah diajar dan mahir 3M.

Di dalam suasana kehancuran akhlak dan kecelaruan minda muda-mudi kini, PASTI berjaya mencorakkan generasi tunas Islam dengan acuan Islam. Tahniah kepada semua yang terlibat khususnya guru-guru yang IKHLAS mendidik anak murid yang membanggakan ibubapa.

Janganlah pula mencemar dan mencampradukkan majlis anugerah yang mulia ini kononnya berselindung disebalik acara kebudayaan dengan unsur lagha yang melalai dan melekakan yang boleh menghilangkan identiti PASTI dan mencairkan kepercayaan ibubapa yang selama ini faham bahawa kekuatan PASTI ialah kerana terasnya ialah tarbiyah / pendidikan Islam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch