Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Jumaat, 12 November 2010

Bro Anwar di Spg Renggam


Simpang Renggam : Ana baru balik dari majlis mesra bersama DS Anwar Ibrahim di Restoran 88 Simpang Renggam. Alhamdulilah majlis berjalan lancar dan tenang, al-maklumlah sebelum ini mana-mana ceramah DSAI di negeri Johor pasti hadirin akan diarahkan bersurai atau kalau tak akan dihambat oleh FRU.

Turut hadir Dato Mahfodz PJ PAS Johor, Dr Bo Pengerusi DAP Johor, dato Sri Chua Jui Meng Pengerusi PKR Johor, YDP PAS Spg Renggam Ust Atan yang tertinggal kunci dalam kereta wiranya...YB Gobala, Ketua AMK Pusat Sdr Shamsul dan YB Adun DAP Mengkibol Kluang.

Restoran hawa dingin ini sangat selesa dan besar, sistem bunyi ok juga, tetapi yang meniaga di luar agak kurang, hairan selalu kalau ceramah besar, golongan peniaga ni meniaga sampai macam pasar lambak, mungkin dah serik dan bimbang ceramah ni akan di batalkan atas arahan polis, nanti semua disuruh bubar, alamat rugilah niaga hari tu..kali ni tak mahu tanggung risiko. baik mereka pergi ceramah Dato Ismail Kamus pada malam yang sama di Parit Raja.

DSAI menyebut pejuang mesti tahan uji, tak kan baru sedikit ujian diterima dah mahu letak jawatan, keluar PKR...bayangkan berapa ramai yang dipenjarakan, di siksa dan ditelanjangkan serta di aibkan seperti beliau tetapi masih tetap teguh pendirian untuk berjuang.

Satu lagi point ceramah DSAI ialah bab kasih sayanglah kepada sesama manusia, haiwan, pokok dan bumi nescaya yang di atas langit akan menyayangi kamu, jangan buat ZALIM.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch