Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Isnin, 29 November 2010

Mesyuarat Tergempar PRU13


Simpang Renggam 26 Nov 2010 : Satu mesyuarat tergempar (sebenarnya taklimat) oleh Jabatan PRaya Negeri telah diadakan di sini. Cikgu Sahak memaklumkan pendangan JPN terhadap sinario politik tanahair yang memungkinkan diadakan PRU13 pada seawal April 2011.

Masalah calon PAS telah selesai disemua dun dan parlimen, Pendaftaran pemilih baru kita agak ketinggalan dan dalam bab ni kena ikut cara DAP.

Analisa pelan kemenangan telah disampaikan oleh Pak Abu secara simulasi. Berapa swing yang perlu dan kena usaha keras bagi mendapatkan kemenangan tersebut yang memberi pukulan maut kepada UmnoBN.

Malang sekali tiada analisa buat Parlimen dan dun-dun di Sembrong. Adakah mungkin PRU lepas PAS tidak meletakkan calonnya di sini. PRU lepas hanya DAP dan PKR yang bertanding. Ini kawasan tradisi PAS dan mempunyai peratusan Melayu yang tinggi. Apa erti masuk PAS kalau tak dapat masuk pilihanraya, baik jadi NGO sahaja. Bagaimana nak sukat sokongan rakyat terhadap kita kalau tak masuk PRU? yang kita khuatir, ia bakal meruntuhkan semangat ahli PAS di sini?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch