Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Isnin, 27 Julai 2009

Mempertahankan Sokongan Bukan Islam dan Melebarkan Sokongan Orang Melayu Islam



Batu Pahat 25 Julai 2009 : Pesuruhjaya PAS Negeri Johor, Dato' Dr Mahfodz Muhammad menggesa semua Yang Dipertua PAS Kawasan-kawasan supaya berusaha untuk mempertahankan sokongan bukan Islam dan mencari kaedah yang berkesan bagaimana untuk melebarkan sokongan Melayu Islam kepada PAS.

Beliau yang memberi ucapan aluan dalam mesyuarat kali ke dua Badan Perhubungan PAS Negeri Johor mengingatkan supaya ahli PAS mesti bersedia mulai sekarang sekiranya mahu memenangi dan memerintah Negeri Johor dalam PRU 13 yang akan datang.

Isu kematian mendiang Teoh telah membangkitkan semangat dan moral DAP manakala kemasukan Dr Chua Ju Meng dan Dato SS Subramaniam masing-masing dari MCA dan MIC ke PKR menaikkan harapan ahli dalam parti pimpinan Brader Anwar itu. PAS bagaimana pula?? macam tak buat kerja saja!.Isu Kerajaan Perpaduan baru selesai, PRK manik urai menang tipis dan jangan berehat sahaja.

Harapan saya, Demo isu mansuhkan ISA pada 1 Ogos ini, pimpinan PAS (dua Tok Guru Mursyidul am dan Presiden) mesti mengetuai dan menonjol ke hadapan dan buktikan kita bukan tak buat kerja tetapi kita bersedia untuk berjuang bila-bila masa saja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch