Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Isnin, 17 Mei 2010

Pemilik FB diserang



Mark Zuckerberg, Mungkin bagi banyak orang adalah wira dalam kehidupan sosial moden, Facebook.com, ciptaanya membantu ramai orang untuk mendekatkan hubungan antara satu sama lain.

Tapi ini kisah benar, hakikatnya di dunia ini ramai yang masih tidak tahu disaat ini, Mark Zuckerberg sedang menghadapi serangan dari berbagai golongan, termasuk media, bahkan oleh pengguna FB sendiri, yang berada di negaranya sendiri yaitu Amerika.

Mark Zuckerberg yang sepatutnya merayakan ulang tahunnya yang ke 26, pada hari Jumaat lalu di Karibia, terpaksa membatalkan rancangannya karana ada perhimpunan membantahnya. Protes mula datang diwaktu itu dan dilaporkan wajah keturunan yahudi Mark Zuckerberg sampai pucat lesi.Sebuah Film yang khabarnya akan mengangkat kehidupan Mark Zuckerberg, tetapi semacam cubaan untuk menjatuhkan Mark Zuckerberg pula dengan menggambarkan Mark Zuckerberg tak ubah seperti remaja yang gila dan kemaruk seks dalam plot dan jalan ceritanya filem tersebut.
Ini resam dunia, beberapa artikel Inggris yang kita terjemahkan ke dalam bahasa, walau tidak berapa elok susunan bahasanya, seperti mengatakan bahawa musuh-musuh lama zaman Mark Zurkerberg di Harvard University, kini bergabung untuk menjatuhkan beliau..

Tsunami serangan terhadap Facebook kononnya dikendalikan oleh laman baru Privacy yang akan dilancarkan tidak lama ini. Mungkin perlu ada gerakan dari FB untuk menyokong Mark Zuckerberg, tapi siapa yang yang mahu buat Kumpulan penyokong Mark Zuckerberg di FB?




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch