Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Jumaat, 12 Mac 2010

Tahniah! Cemerlang SPM

Keputusan SPM 2009 diumumkan

11
Mac 2010..keputusan SPM seluruh Malaysia telah diumumkan dan para pelajar lepasan SPM 2009 akan mengambil keputusan bermula jam 11 pagi.Berpusu-pusu pelajar memasuki ruangan bilik peperiksaan untuk mengambil keputusan mereka.

Pelbagai gelagat dan raut wajah dapat diperhati ...gementar,berdebar dan seribu satu perasaan apabila hendak melangkahkan kaki...menerima keputusan..cemerlang,baik,memuaskan,sederhana atau gagal.

Wajah-wajah ceria,gembira,duka dan sedih dapat dilihat apabila anak-anak keluar dari bilik peperiksaan setelah menerima sekeping kertas..putih...."Lembaga Peperiksaan Malaysia..Keputusan SPM 2009"....

Tahniah

Walau bagaimana pun..Tahniah diucapkan kepada guru-guru (warga pendidik SMKJKT)kerana telah berjaya mendidik anak-anak menjadi insan yang berjaya. Tahniah buat SITI KHADIJAH BT.MASRAN atas kejayaan cemerlang beliau iaitu telah memperolehi 12A...syabas buatmu SITI KHADIJAH...moga Khadijah terus berjaya menjadi insan yang cemerlang di dunia dan di akhirat.

Amin ya-rab-al-amin...anak-anak didikku sekelian...buat yang berjaya teruskan perjuangan ...tuntutlah ilmu sebanyak mungkin...hingga ke liang lahad..kerana ilmu itu terlalu banyak untuk dikaji dan diperolehi....buat anak-anak yang mendapat keputusan yang kurang memuaskan...masih banyak lagi peluang untuk kamu menimba ilmu...selagi ada kemahuan di situ ada jalan untuk mencapai kejayaan.

Jangan mudah berputus asa...putus asa dan mudah kecewa itu..hanya mainan syaitan...biarkan bisikan syaitan itu..berkubur...bangkitlah semula untuk menjadi insan dan umat Islam yang berilmu dan bertamadun.Kembalikanlah kegemilangan umat Islam...agar kita menjadi umat yang digeruni dan disanjung kerana ilmu dan akidah kita.

oleh Ustazah Mastura Binti Haji Ahmat @ Muhamad Siam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch