Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Selasa, 1 September 2009

Isu Kuil Di Selangor : Perhatikan Peta Kedudukan Kuil Seksyen 23




Foto peta kedudukan kuil yang dipindahkan ke syeksyen 23 sahih jauh dari penempatan awam dan foto rumah orang Umno Selangor yang beria-ia sangat menentang pemindahan kuil tersebut.

Marilah kita melihat sendiri kedudukan kuil baru yang dicadangkan di Seksyen 23. Bagi saya, nampak sangat bahawa segelintir penduduk Seksyen 23 telah dihasut oleh UMNO untuk menentang kedudukan kuil terbaru ini.

Mengikut blog Khalid Samad:

Peta keempat adalah ‘close-up’ lokasi di Seksyen 23. Harap diberi perhatian bahawa kedudukan yang dicadangkan adalah dipinggir kawasan Industri Seksyen 23. Jarak rumah terdekat ke Kuil adalah 200 meter atau 600 kaki iaitu 30 kali lebih jauh dari di Seksyen 19. Begitu juga dengan jarak dari tapak cadangan kuil ke surau.

Di antara rumah dan kuil terdapat dewan orang ramai dan taman permainan kanak-kanak. Di antara Surau dan kuil adalah rumah pencawang TNB dan taman permainan kanak-kanak yang sama.

Dan jelas sekali, mereka yang begitu semangat sekali untuk menentang usaha ini adalah orang2 yang sudah berfahaman UMNO.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch