Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Selasa, 1 September 2009

Selamat Kembali Ke Sekolah Kepada Guru Dan Murid Semua



Foto bas sekolah yang agak tua dan uzur, selamatkah anak-anak kita?, apapun terima kasih kepada pakcik atau abang pemandu bas sekolah yang gigih bangun di awal pagi dan pulang lewat petang untuk mengangkut budak-budak sekolah.

1 September 2009 : Cuti sekolah sudah tamat dan semalam sambung lagi cuti umum Hari Kebangsaan Malaysia ke 52. PAS Kawasan Sembrong mengucapkan selamat kembali ke sekolah kepada semua guru dan murid-murid.

Tak lupa kepada pakcik atau abang driver van sekolah yang terpaksa bangun awal untuk menggangkut budak sekolah seperti biasa.

Bendera yang rosak perlu diganti

Sempena Hari Merdeka ini PAS Kawasan Sembrong mengingatkan kepada pengurus cawangan PASTI supaya menggantikan bendera Malaysia, Bendera Johor, Bendera Parti Islam SeMalaysia dan Bendera PASTI kepada yang baru sekiranya rosak atau koyak.

Pengalaman penulis melihat, banyak premis PASTI yang masih menaikkan bendera yang koyak-rabak yang sepatutnya kita prihatin dan tidak perlu menunggu arahan pekeliling untuk ditukar kepada yang baru. Menjaga imej PASTI di mata masyarakat adalah amanah, lebih-lebih lagi dilaksanakan di bulan yang Ramadan mulia ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch