Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Isnin, 18 Oktober 2010

Hukum solat lepas Asar?


Pantun khas untuk Perkasa

sorong papan tarik papan
buah keranji atas perahu
suruh makan aku makan
suruh mengaji aku tak tahu

Ketua Wira PERKASA beb ! bukan calang2 orang, tak larang mengadakan solat hajat dan doa selamat di De Palma Hotel, Ampang pada jam 6.30 petang ini .

Ini baru betul pejuang Islam dan MELAYU, dulu bossnya pun anjur solat hajat lepas Asar juga di Pasir Mas, ini baru betul2 menurun, atau wasiat [lihat sini]

Oittt ! orang paham la bila sebut jah 6:30 petang, itu maknanya lepas Asar.. lah woii ! tak kan Ketua Wira aeroback perkasa tak tahu…….., di HOTEL beb !, class gitu……..tak main la kat Masjid2 dan Surau2 ni, orang Masjid dan Surau mana tau pasal Solat2 Hajat ni.

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) Datuk Ibrahim Ali yang dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Pakar Ampang Puteri, Ampang kerana masalah jantung akan dibedah esok pagi.
Jom ! kita pakat pegi ramai2 dan kita gelak juga ramai2………………..ppergh ! wira perkasa……..mana anak Dusuki ada pHD ?, boss perkasa kelantan ?. betul2 UMNO=PERKASA.

1 ulasan:

  1. Dulu pun masa Kuli nak bersumpah... masa pertelagahan Kerajaan Perpaduan Ummah, dia orang cadang untuk buat solat sunat hajat selepas Asar - nasib baik tak dibuat. Ini sekali lagi, nampaknya mesti orang yang sama bagi cadangan.

    BalasPadam

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch