Terjemahan / Alih Bahasa / Translate

Terjemahan / Alih Bahasa / Translate
Khas untuk pengikut yang tidak fasih Bahasa Melayu

Pengikut

Jumaat, 1 Oktober 2010

TIPU dalam dan luar negara

PENIPU TERBONGENG !!!


KENA KENCING DI BRUSSELS



NAJIB KETUAI DELEGASI MALAYSIA KE SIDANG KEMUNCAK ASIA –EROPAH
- mstar

Najib Razak akan mengetuai delegasi Malaysia ke Sidang Kemuncak Mesyuarat Asia-Eropah (ASEM)Kelapan di Brussels, Belgium selama dua hari yang bermula Isnin ini.

sila baca cerita ini :

Khabar baik Bang ,

I am going to write in English sebab takut nanti Bahasa saya tak make sense nanti. Nama saya xxxxxx dan saya ini ex-rakyat Malaysia. Saya sekarang tinggat di Belgium. I would like to tell you that I love your Tukar Tiup blog...I read it daily.

Anyway, my other reason to write to you is to tell you that NAJIS RAZAK will be be Belgium next weekend.

I know you probably would not care but I am very pissed. By right, the Ambassador of Malaysia in Belgium will give all the Malaysians residing in Belgium a ball-room function this coming October 3 in Hotel Conrad in Brussels.

But guess what, the Ambassador told us last weekend...that he would have to sacrifice some of the Malaysians invitation as our PM will be attending the function and so unfortunate that the PM will be bringing more than 60 of his delegates from Malaysia to join him on his Belgium trip.

60 MFuckers of his delegations to do what? That's a lot of people in an ENTOURAGE. So, now I know why most of us won't get invited. I have to thank the Ambassador for telling us the truth.

Lastly, I can't seem to ignore the fact that our PM and our current Government (The BAD GUYS from UMNO, BN, MCA and MIC) could have some connections with freemasonry or ILLUMINATI occult.

Hope to read more of your good stuff.

Sincerely,
xxxxxxx

nota:
nama di xxxx kan
agar peminat tak tahu
jantan ke betina

Lebih kurang terjemahan

Nama xxxxxx dan bekas-rakyat Malaysia. Saya sekarang tinggat di Belgium. Saya ingin memberitahu sdr bahawa saya suka blog Tukar Tiup ...saya membacanya setiap hari.

Apapun, alasan saya untuk menulis adalah untuk memberitahu sdr bahawa najis RAZAK akan ke Belgium hujung minggu depan.

Saya tahu mungkin sdr tidak akan peduli tapi saya sangat marah. Dengan kuasa, Duta Besar Malaysia di Belgium akan meraikan semua rakyat Malaysia yang berada di Belgium pada 3 Oktober di
ruang legar Hotel Conrad di Brussels.

Tapi cuba teka, Duta Besar memaklumkan kami hujung minggu lalu ... bahawa dia kena korban sedikit kerana jemputan dari Malaysia terdiri dari PM akan membawa lebih daripada 60 delegasi bersama
dalam lawatannya ke Belgium.

60 orang, banyaknya? delegasi untuk buat apa? rombongan. Jadi, sekarang saya tahu mengapa kebanyakan dari kita tidak akan mendapatkan jemputan. Saya patut berterima kasih kepada Duta Besar kerana memaklumkan kami cerita sebenar.

Terkini, saya tidak boleh mengabaikan fakta bahawa kami PM dan Kerajaan kita saat ini (The BAD GUYS dari UMNO, BN, MCA dan MIC) boleh mempunyai beberapa hubungan dengan freemasonry atau Illuminati.

Berharap untuk membaca lebih banyak cerita baik sdr.



PATUT LAH RAMAI BILA ADA SIDANG MEDIA

INGAT KAN WARTAWAN DUNIA

RUPA RUPA NYA... BAWA DARI RUMAH

MACAM MACAM DI BUAT NAK TIPU MELAYU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 
HACKED BY YOUR FUCKING LASER
BANGSAT-BANGSAT MALAYSIA, KALIAN MEMANG
GENERASI YANG BERMASALAH PRESTASI NOL
TAPI KESOMBONGAN LUAR BIASA
ULAH SUPORTER KALIAN YANG MAIN LASER
ADALAH CERMIN DARI SIFAT KALIAN YANG MEMALUKAN
BLOG INI DI HACK OLEH LASER HIJAU KALIAN YANG MENGGANGGU PEMAIN INDONESIA
FUCK YOU UP!!! son of a bitch